duminică, 29 ianuarie 2012

Capitolul III


Mai tarziu,au plecat acasa,de data aceasta nu au mai venit parintii dupa ei,ci au chemat un taxi.
Soferul taxiului nu era un om obisnuit,ci un vampir.Cei doi nu stiau aceasta chestie deoarece,arata ca un om normal.Acesta se uita in continuu la ei,dar mai ales la gatul lor.Dupa cateva minute Eli si Alex  observa privirile insistente ale soferului la gatul lor.
 Ajunsi acasa,cei doi au inceput sa se pregateasca pt. a merge la antrenamente,Eli tot nestiind ca si Alexander mergea tot acolo ca si ea.
 -Alexander unde mergi?...intreaba Eli curioasa.
 -Aa?! Nu ti-am spus?sunt in ehipa de fotbal a liceului.
-Aaa!spune mirata Eli dar in acelasi timp “gandinduse”.
-Dar tu unde mergi asa gatita?! Intreaba curios Alex?!
-Poi colegul meu de banca este capitanul echipei de fotbal a liceului si m-a invitat la unul din antrenamentele lui.
 -Aha!..spune Alex dezamagit.
 -Si de ce mergi asa gatita,doar nut e duci la bal?!
 -Nu trebuie sa-ti dau eu tie explicatii,merg cum vreau eu,doar nu esti gelos?!
 -Nu sunt!nu am pe ce.
 -Bine!Bine!
   Odata ajunsi la antrenamente se intalnesc cu Aaron care se uita mirat la ei deoarece au venit impreuna.Crezand ca sunt impreuna.Ceea ce nu era adevarat.Eli se aseaza in tribune,si se uita la antrenament facandu-i ochii dulci lui Aaron,spre disperarea lui Alex.
Dupa antrenamente baietii merg la dus,mai putin Aaron care se indrepta spre Eli.Cand a ajuns la ea a intrebat-o:
  -Hey!Ti-a placut cum am jucat toti?
  -DA! Mai ales tu!Sunteti foarte buni.
  -Nu se supara prietenul tau ca vorbesti cu mine?!
  -NU! Si nu e prietenul meu,suntem doar amici foarte buni,stai linistit!
  -Aaa!am crezut ca sunteti impreuna,dat fiind faptul ca ati venit impreuna.
 -Nu,stai linistit,nu suntem impreuna,este doar o poveste mai lunga,am sa ti-o spun intr-o zi.”Nu ca el ar simti acelasi lucru pe care il simt eu pentru tine.” Se gandi Eli.
 -Vrei sa iesim la un suc diseara?
  -Sigur,mi-ar placea.ii raspunde Eli cu un zambet pe fata.
Odata ajunsi acasa,Eli a facut baie,pregatindu-se pt.intalnirea cu Aaron.In timp ce se machia,usa s-a deschis brusc,Alex  navalind inauntru peste Eli.
Eli a scos un tipat incat de spaima a alarmat toata casa,iar parintii au urcat sus in baie speriati ca fiica lor ar fi patit ceva.
 ..............................................................................

6 comentarii: