marți, 24 ianuarie 2012

Capitolul II

Dupa ce au inceput sa se cunoasca intre ei,ay primit manualele pt restul anului.
    Colegii lor de banca erau de treaba,dar din pacate pt Eli era un baiat,ceea ce lui Alexander nu-I prea convenea,pt ca dimineata si-a dat seama de un lucru.Simti ca ii e mai mult decat o prietena.
El se temea ca ea s-ar putea sa se indragosteasca de colegul ei de banca.Dupa ce Alex s-a cunoscut cu colegul sau de banca,pe Luca,i-a propus sa mearga la antrenamentelede fotbal cu el.Alex a acceptat  cu toate ca vroia sa petreaca mai mult timp cu Eli.
          -Ceau!..eu ma numesc Luca
         -Salut!..Alexander,incantat de cunostinta.
        -Si mie imi pare bine de cunostinta.
       -Apropo,vrei sa vii cu mine la antrenamentele de fotbal,mai avem nevoie de un jucator si m-am gandit ca poate ai vrea tu?
     -Da.sigur mi-ar placea.
    -Bine antrenamentele incep la ora 16:00.
   -OK!Am sa fiu acolo.
In timp ce Alexander vorbea cu colegul sau de banca,Eli isi cunostea si ea mai bine colegul de banca fiind tot un baiat pe nume Aaron.
  -Buna!..ma numesc Aaron.Tu?!
 -Buna!...eu sunt Elisabeth.Incantata de cunostinta
 -La fel!
Aaron era capitanul echipei de fotbal a liceului.El era putin mai rusinos pt ca avea ca colega de banca una din cele mai frumoase fete din scoala,si cine stie poate si desteapta.Cu o frica desavarsita o intreba pe Eli daca vrea sa vina la el la antrenamente.Eli a acceptat nestiind ca si Alexander participa la antrenament.
-------------------------------------------------------------------------
Scris de: Dark Shadow
Corectat de: Dark Rose

4 comentarii:

  1. sunt curioasa sa vad cum dezvolti ideea in continuare:d
    sper sa postezi repede deoarece m-ai facut curioasa...
    felicitari si multa bafta in continuare:)

    RăspundețiȘtergere
  2. sper ca vei posta curand continuarea..sunt nerabdatoare:)

    RăspundețiȘtergere
  3. E uimitor!Astept urmatorul cap cu nerabdare!
    :*:*

    RăspundețiȘtergere